tangan yang mencatat, mendongak ke langit..

You will never love for it...until you know them well...
Tak kenal maka tak cinta...

Monday, January 11, 2010

Kata-Kata Hati..

ASsOlatu WasSalam

Mahar Cinta..
Inilah Kek Hantaran Gubahan Telekung..
Bukan kek betul.
Walaupun masa tu dah nak SPM dekat dah...
aye cuba juga bahagikan masa untuk melibatkan diri dalam pertandingan PPI nih...ape2 pun..banyak pengajaran disebalik kesusahan nih.
Bila kita kata kita susah, aye rasa ini semua datang daripada minda. 100%! Makanya, baik kita kata kita boleh! 'Kau sebenarnya boleh buat, cuma kau je yang ragu-ragu!'
Kalau hari-hari kita cakap macam tu kat diri sendiri...
pasti Allah akan suntikkan satu perasaan yang lain macam! Aye akan berusaha!








memenangi tempat ke lima daripada 40 orang..hehe..










2 comments:

Anonymous said...

bleh tahan jg hantaran tu.. nnt ble la mnta bt tmpahan org kawin. bleh kn? tp jgn chash mhl2 tau.huhu

*cilipadi=hafizah* said...

bole aja..hehe..ongkosnye tinggi pasal keknya tinggi..hehe..