tangan yang mencatat, mendongak ke langit..

You will never love for it...until you know them well...
Tak kenal maka tak cinta...

Saturday, October 08, 2011

Gemuruh Jiwa, Semangat Membara!

Assalamualaikum..

entah kenapa hari ni tiba-tiba hadir rindu...nak berblog.
(^_^). dah lame dah aye nak cite macam-macam...dan entri yang akhir sebelum ni pun masa puasa...ok.

serius tau rindu nak berblog...tapi,  hanya mampu memandang je.

biarlah..berpisah bukan untuk melupakan, tetapi berpisah demi mencari seribu satu erti dalam meneruskan kehidupan...>>;khas untuk encik blog ok ;)

selama aye tak berblog, macam-macam kerja nak diuruskan...betapa ntah lagi..
SEBULAN lagi okeh.>>>STPM bakal menarik diriku untuk bersama-sama melayan kertas demi kertas ;)

okeh. untuk itu...my dear matapenaalsunan,
kita berpisah sekejap ok ;)
lepas STPM, kita hang out same;) ececeh...hehe..

Alhamdullillah, persiapan untuk STPM?
now, we must have a CATALYST to boost up our motivation THERMOMETER ~!


yang penting, doa dan usaha berterusan tu!
kerja kursus seni dah diterbitkan..hehe
dan semalam pun.,~~PROM NITE pun suda..

ingat lagi pesan cikgu... 
bayangkan macamana susasana bila kita dapat tengok result kita?


seram..tahu..!
yang penting,
sekarang, masa menghadap buku-buku STPM. okeh..
walaupunn.., tengah addict baca SOLUSI.!..terbaik majalah ni..
takpe, buat tenang-tenangkan fikiran., kata mamaku..

insyaAllah. masa yang masih berbaki ini, 
kita gunakan sebaiknya untuk menimbal balik segala yang tak cukup ok ;)
jangan putus asa..
heh. teringat Prom Nite semalam,


Ungkapan ini bukan sekadar bermimpi..
segalanya pasti kan terbukti nanti ;)


 to all siblings 6A6..
do the best okeh ;)
kita boleh. BUKTIKAN!!


MAN JADDA WA JADDA. 
~apa yang kita usahakan, itu yang akan kita dapat ;)
nak cakap arabbb>>>
Bittaufiq Wannajah Fil Imtihan ;)






3 comments:

Nur Zulaikha said...

stpm kah???dulu pun NZ 6A6 jgk..hehe..jemput mai ke blog..

model pakaian muslim wanita said...

wow great post thanks.

Yasmin Aris ♥ said...

Gudluck ! ;)