tangan yang mencatat, mendongak ke langit..

You will never love for it...until you know them well...
Tak kenal maka tak cinta...

Saturday, September 18, 2010

tak de gune punye orang!!!!

Salam semua..

pada pagi yang mulia ni..terasa meremang pula rasanya..

tak tahu kenapa..peristiwa ragut beg kakak aye depan mata! Uish...mood dah tak berapa stabil..geram, sedih semua ada..
Tapi, sekarang dah okey..
mana tak nyer..segala macam barang dokumen apa-apa semua dalam beg..
peh...kejadian ini berlaku ketika kitorang dah belok nak masuk umah pon.
 Tiba-tiba dari arah belakang, muncul 2 lelaki bermotosikal, merampas beg yang ada dalam raga motor..
tergamam seh. Ya Allah..perasaan masa tu...
 Penyangak ni memang da aim dari awal agknyer...
Alhamdullillah...takde kecederaan pon. Cuma ye lah..
kerugian tu..
memang macam-macam perasaan masa tu..
dunia ni memang macam dah tak selamat!


Pergi buat repot kat balai polis, rupa-rupanya orang yang sama melakukan jenayah terkutuk nih kat ada satu aci ngan suami dia!
Astagfirullah...

Lepas ni, memang langkah lebih berjaga-jaga mesti diperketatkan! 
Adoie...lepaih ni..risau nyer nk pakai beg ek..
korang yang pernah kena, memang rasa la ape perasaan nyer..


Ya Allah lindungi kami daripada yang menjahati dan menzalimi kami...





lepas tu, aye surfing...
tips utk berjaga-jaga daripada peragut


2 comments:

Shukri Mohd Ali said...

aih...apa la nak jadi orang zaman sekarang...nak kaya senang je...keje taknak. sabar ye awak =)

*cilipadi=hafizah* said...

:-)
alhamdullillah, tak cedera pape pun.
orang tu sampai skang tak dapat dikesan..
apa-apa pun..berhati-hati lah walau kat mana kita berada.
terima kasih ea :-)