tangan yang mencatat, mendongak ke langit..

You will never love for it...until you know them well...
Tak kenal maka tak cinta...

Tuesday, February 01, 2011

(Gambar) banjir di Kluang, seakan sama dengan banjir 2006..

Salam, bulan pertama 2011  ni, kita disaksikan kejadian banjir
Banjir ini pernah aye saksikan..rasanya lagi teruk..
depan mata..iaitu di Kedah.
November lepas..
sekarang ni, berlaku di Selatan pula..
Ya, Kluang..
bandar pun banjir..
kali terakhir sebelum ni, berlaku pada tahun 2006.. 
ha, masa tu bah besar berlaku di Johor..
ni beberapa gambar daripada kawan-kawan FB...





jalan nak pegi bandar yg selalu org guna..

dah terputus pun..


hujan dah berhenti..moga banjir cepat surut..
ayah aye pula terperangkap dek banjir di Tenang, Labis..
rindu kat ayah..
sejak penamaan calon, ayah kerja luar di sana..
apa2 pun berbaloi..
keputusan menyenangkan..
meski berlaku dalam keadaan yang agk tak menyenangkan, tapi InsyaAllah..akan kembali tenang...

4 comments:

Yuuki said...

Wah!!! Sampai mcm ni ea banjir dia?? Sejak ujan2 ni da x turun bandar pun.. cuma tahu akhbar angin ke, xtaw bnjir sampai mcm ni... xD

Shukri Mohd Ali said...

wah moga musibah ini berlalu dengan segera. moga ayah awak ok2 saja. moga awak pon ok2 saja. moga semuanya baik2 saja =)

*cik cilipadi_hafizah* said...

tuan hamba shukri~

Alhamdullillah, ayah dah selamat sampai rumah..kecoh rumah dengan pengalaman banjir dia kat sana..huhu..
em..tapi, banjir dengarnya makin naik..
yep..semoga rakan2 yang mghadapi banjir, dapatlah mereka bersabar dengan ujian ni..

*cik cilipadi_hafizah* said...

ja~
bagus tuh lama dah tak pegi bandar..
ha..sama lah aye, sibuk dgn mural jew..
tau2 bandar dah banjir..
uish..tapi, nsib baik tak seteruk 2006 jugak..
kalau tak..abis the store tu..huhu..