tangan yang mencatat, mendongak ke langit..

You will never love for it...until you know them well...
Tak kenal maka tak cinta...

Friday, January 07, 2011

Segmen 2011 : Mereka kata ...

Segmen 2011 : Mereka kata ...


kata encik ben..entri ni..
Satu segmen khas untuk semua blogger .. tak kira baru atau lama .. Berminat ? Ok.. tunggu.. Tujuan segmen ni adalah untuk kita saling kenal antara satu sama lain memandangkan ramai blogger baru wujud pada penghujung tahun 2010 dan awal 2011 ..
Ini bukan segmen meningkatkan trafik mahupun mengejar populariti .. Sekadar untuk kita beramah mesra antara kita .. OKeh ? Tiada jaminan 'kekayaan' trafik bila join segmen ini ..
Jika berminat , seperti biasa .. buat satu entri khas
  1. Berikan kata kata aluan buat rakan blogger anda yang bakal melawat blog anda  .. TIDAK KURANG dari 100 patah perkataan ..
Salam, korang yang sudi berkunjung ke blog saye ni..hihi..tuan rumah blog ni membahasakan dirinya-aye ataupun cik cilipadi..hihi..
secara terus, nak berblog tu memang susah sikit bagi aye buat masa dan waktu ni, tapi, apabila sudah buka blog, aye akan mengomel berterusan sampai lah dah puas..terkadang mengomel terlebih pula, simpan dalam draf dulu..hihi..
menyelit ke dalam dunia blog yang semakin pesat ni, sememangnya sesuatu yang membahayakan..sebab, kalau tak rajin mencilok masa untuk terus berblog, pasti kita lama-lama rasa nak berundur tanpa siapa pun tahu...-kata-kata seorang abang blogger yg pernah ku kenali..
truly, perasaan bosan tambah pula alasan klise~no idea to post..
antara yang bersarang dalam kepala hotak ini..jadi, tahun baru, azam baru...dan azam yang tak tercapai, dibawa bersama ke tahun ini..moga segala kebaikan mengiringi...
aye yang baru muncul dalam dunia blog ini, baru mula nak berasakan nikmat menulis secara langsung ni...(harap2 konsisten)..
tahun ni aye bakal menduduki periksa besar..bolehlah Kecik Kecik Cilipadi ni jadi tempat lepas 'geram' ek..hihi..
terima kasih berguni-guni juga kepada incik ben ashaari...banyak membantu dengan buat segmen-segmen senyum-senyum dan berkenalan nih..(mesra!)
kita saling bkongsi ilmu ye, blogger2 sekalian ;)..salam perkenalan dari blogger picisan untuk kesekian kalinya...;)

4 comments:

apdm said...

salam perkenalan dari blog abg ben

singgah dan follow :D

Unknown said...

salam perkenalan..saya rozuan..jom singgah blog saya..

♥ AMOYELLA said...

aja aja fighting! =) amoy pun mula--mula dah rasa give up, tapi blog abg ben byk bg semangat *salu jadi silent reader je* hehe

Unknown said...

salam, singgah kat bog yg cool ni...