tangan yang mencatat, mendongak ke langit..

You will never love for it...until you know them well...
Tak kenal maka tak cinta...

Monday, November 22, 2010

Cerita hangat Blogger2 : Sesi soal jawab bersama Blogger

Salam!
Yeah..kita kembali dalam segmen Soal Jawab Blogger terpanas pada hari ini.
yep..memang panas macam pisang goreng nih
trimasih kepada kawan blogger aye ye..rajin nge tag aye..nad_ira
soalan nyer?
..excited nih nak jawab.!
Yang pertameee sekali ialah..
( berdebo-debo..:-P)

Ape yg paling penting dlm hidup korang?
ni soalan paling puitis sekali, yek.
kena jawab secara puitis jugak..hehe
Pertama, Allah.Kedua, Rasul2., ketiga- ibu bapa, keempat-guru2, kelima-diriku ini..

Benda terakhir korang beli guna duit sendiri?
em,..cekelat cadbury taw..hehe

Adakah korang bercinta sekarang?
bercinta? yea..i like dis question..yea..sepanjang mase kita sume bercinta..tanpa cinta tak idoplah manusia..
but, not what in your mind, ok..hihi..cinta kepada 5-5 yg special kat atas tuw..:-D
 
Berapa lame korang akan mencintai kekasih korang?
cett..soklan perangkap eah..sepanjang diizinkan Allah..insya-Allah..:-)

Di mana korang akan jumpe kekasih korang?
em..(nak bayangkan jap..)hehe..segalanya..ketentuan Tuhan..:-) (nyanyi lagu Cinta Terakhir-Aiman)
Novel/Buku/Majalah terakhir korang beli?
em..buku yang paling addict sekali..Cinta Sufi-Ramlee Awang Murshid ngan Majalah Dara.com.
Apakah name penuh korang?
woa..masok majalah mangga ke hape niyh..hihi..Noor Hafizah Bt Mazlan

Antara mak dan ayah korang, yg mane korang lebih mesra?
dua-dua dalam hati..sentiasa dalam doaku...:-)

Namakan org yg betul2 korang nak jumpe dlm hidup korang?
*em..nak jumpa orang macam Laksamana Sunan..-siapa ini?(haha..dream on :-P) 

Namekan tempat yg korang betul2 nak pergi?
emm...pertama-tamanyer..nak pergi Mekah..pastu..nk jalan2 kat sume tempat Jejak Rasul uh..

Pilih salah satu.. peluk atau cium?
soalan ni..i like3..nak peluk...mama ayah..

5 lagu yang bermakna dalam hidup korang? 
lagu yang bermakna..banyak sebenarnya..herm.
yang melekat kat kepala la nie..
Cinta TerakhirAiman (jiwang yang bersandar hakikat..huhu) , lagu Baik-Baik Sayang (lagu tema Plkn..hihi), Warisan (yang wat aye nangis masa kat PLKN) , Teman Sejati ngan Srikandi Cintaku
jiwang abess..:-P


Beritahu 3 perkara tentang orang yg tag korang?
namanya nad_ira..dia telah men tag aye untuk jawab soklan2 niy..suka3..ha, nanti kita komplot ag eah..haha

5 benda yg korang syg sgt2 dlm hidup korang?
*handphone + mp3 buruks ku..hehe
*novel2 Ramlee Awang Murshid ku..*Trilogi Laksamana Sunan
*laptop
*kamera
*telekung hasil sumbangan mama ayah..:-D

Bila tarikh lahir korang dan kat mane korang sambut tahun lepas?
ehem..ehem..25.8.92..chinng! kat umah masa berbuka puasa..

5 blogger yg korang nak tag?

(lebih lagi baguih..!) jawablah soklan ni dengan tenang yep..

Cerita sikit pasal blogger2 yg korang tag?
 diorang  ni sume geng2 blogger baru aye..keep in touch yep!
 

6 comments:

Cik Reena Tan said...

owait~ insyallah nnt sy akan menjawab soalan2 panans itu..=)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

wah kena tag ker?

harap2 GKSB xlupa buat...kalau GKSB lupa ketuk montot GKSB tau hehe

LATEST ENTRY

@RASA MACAM NAK LARI BOGEL? KAU MAMPU?

Cik Ila said...

cik ila ada jwp yang awk tag tu..

http://zarryn.blogspot.com/2010/11/jawap-soklan.html

nur said...

tq tag.. akan dicoba
ALL IN ONE

{ finieViolet} said...

terima kasih sudi tag sy.. dtg nak ambik ni..bile broadband kembali normal akan dijawab ye dear... terima kasih ingat sy..

iqbalhakimi said...

sory2 baru baca entri nie.. =(