tangan yang mencatat, mendongak ke langit..

You will never love for it...until you know them well...
Tak kenal maka tak cinta...

Friday, November 19, 2010

Tampar apek si pengemis..gurauan paling tak berakal...


Dunia oh dunia..
dimana lagi..
harus ku pergi..
agar aku tidak terkena dek kekejaman manusia-manusia...
doaku..
>>>>>


Hati hiba mengenangkan dosa2 yg ku lakukan,
Oh Tuhan Maha Kuasa,
Terima taubat hamba berdosa...

Ku akui kelemahan diri,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah ....terimalah..terimalah..
Taubatku ini.....

Telah aku merasakan derita jiwa dan perasaan,
Kerana hilang dari jalan menuju redhaMu ya Tuhan.


Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah ..terimalah..terimalah..
Taubatku ini..

Di hamparan ini ku meminta moga taubatku diterima.

Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah ..terimalah..terimalah

Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah terimalah.terimalah.
Taubatku ini..

 ______________


cukup sedih+geram dan segala perasaan ada..

macam-macam dah jadi kat sekeliling kita kan..
apa yang patut kita buat?
takkan nak maki je?
 jalan penyelesaian?
 apa kelemahan kita selama ni?
 sampai ada budak yang dah berakal macam ni pun sanggup buat macam ni?...


lagu Taubat Seorang Hamba ni...aye tujukan untuk kita semua..terutama budak-budak macam  ni>>

KEMPEN ANTI REMAJA BIADAP
sila sebarkan kepada kawan2 anda sekiranya anda merasakan tindakan mereka biadap dan aku yakin mereka harus di kenakan tindakan yang sewajarnya. lihat link video yang telah di berikan.-kukubesi manipulasi

tak tahu nak kutuk pe dah..aye cuma nak kate...
serius..hal-hal kena sebarkan kat tv, majalah dan segala bentuk media...terutama melalui media eletronik..terutama!
kat iklan2..tak kesah iklan komersial produk ke..jangan ler nak tunggu atas sebab itu iklan khas kempen Budi Bahasa..baru nak buat iklan yang berkasih sayang...mintak ...sume alert k!
-dlm fb-
sungguh..Ya Allah..
jauhkan semua saudara-saudara kita daripada sikap cam nie..
kalau nak tengok video klik disini

cilipadi~Jangan dilupakan tanah tempat kita berpijak..hanya seketika..

2 comments:

Lelaki Ini said...

lagu besh

faez said...

siot budak2 ni..
sebak tengok apek tuh..
kalau mak bapak diorang kena macam tu..mesti diorang meraung