tangan yang mencatat, mendongak ke langit..

You will never love for it...until you know them well...
Tak kenal maka tak cinta...

Monday, November 22, 2010

ganas tapi friendly..aye belajar sesuatu..

Fearless 
a.k.a paling tak takut dalam dunia

ganas, nakal, paling kejam..
tapi, bila dah kenal..
rupa-rupanya paling friendly..

sape tu?
nilah dia
 ~
~
~
~~
 
~
http://www.brianmay.com/brian/brianssb/pix/09/badger-3.jpg
honey badger





aye tengok dalam n3 incik Ben..
beruntung rasanya dapat tengok paparan NG ni
sebab selalunyer..dok tala citer lain..
hem
comey nyer lah..
kalau binatang ni ada kat Malaysia.,
mesti ramai jadikan pet kan...
comey macam kucing..
hihi..gelak golek-golek gak bila tengok dia dok terkejar-kejar nak cari kawan..
sampai ngan zirafah pun boleh layan..
tapi, cik zirafah macam takmo layan jew..
hihi..
terlebih ramah nye Badgy nie..

yang paling buat satu rumah bising,
boleh dia kejar ular yang berbise tuh!
tapi, bila ular tu nak patuk, pandai dia ngelak!
macam ni punya ciptaan Tuhan pun ada kan..


kesimpulannya~
Badgy
fearless, nakal tapi pandai berjaga-jaga..
em..
kata incik BA, terapkan sifat-sifat ni dalam diri kita sebagai blogger.
em..Badgy, come here!
:)

1 comment:

Cik Ila said...

cik ila follow blog. :)