tangan yang mencatat, mendongak ke langit..

You will never love for it...until you know them well...
Tak kenal maka tak cinta...

Monday, November 15, 2010

JOM BERKENALAN : KHAS BUAT BLOGGER BARU

salam..
blog-blogger dah menjadi ibarat separuh daripada aktiviti memperkembangkan minda dalam seharian hidup aye. Bermula 2 bulan kebelakangan nih . yep lar..dah lama aye mendirikan blog ni. dan baru sekarang, semangat nak terus blogging ni makin memuncak. 

One of the reason, ..aye banyak gak mendapat push up from family..dan yang bagus sebab terjumpa blog kat atas niy. :-) blog otai kitaa...
bebelan pakcik BA mengenai blog  memang berguna untuk blogger baru yang baru nak bertapak macam aye ni..ha..
jadi..boleh je, sambil berblog dengan santai, nak juga berkenal-kenalan dengan blogger-blogger yang seangkatan dengan aye..yang otai-otai..em..alangkah luehnyerr..dunia maya ni yek..macam-macam yang boleh kita dapat. tapi..awas! cewahh..hehe..pepandai la nak idup dengan baik kan..
nak join lah...yeah. me kacih la kat beliau..kalau ada rezeki, terpacak la blog aye kat blog beliau..kalau tak, takpe..ku teruskan jua masuk segmen beliau akan datang..ek..hihihi..^_^
ha..sesape yang nak ikut segmen ni...rajin-rajin lah singgah ke blog benashaari ni
last but not least, salam perkenalan cik cilipadi hulurkan..! :-)



16 comments:

Cik Ila said...

slm perkenalan...sy dh follow blog ni..
:)

nur said...

salam kenal dari blogben
ALL IN ONE

Noor Faezah Mazli said...

selamat berkenalan ;)

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari blog ben....

datang guling2 sini jap sambil baca entri :)


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

{ finie } said...

salam..

misi penjelajahan blog ni..atas usaha Ben Ashaari utk kita saling mengenali sesama bloggers.. I follow u.. n click ur Nuffnang..:)

Ainismaira said...

Salam perkenalan ^_^

*cilipadi=hafizah* said...

salam...korang,,..
terima kacih sume..
enjoy reading post aye k..
salam perkenalan! :-)

Mohamed Hatta said...

salam berkenalan dari Hatta :)

Mimiey.. (^-^) said...

slm kenalan dr mimiey...

http://nasyieen.blogspot.com

haniz said...

salam perkenalan from hanizeyecandy

http://haniz-eyecandy.blogspot.comsh

Fa-zlyn said...

salam perkenalan
follow kamoo yer

sc said...

salam kenal..
sc follow here
jemput singgah blog sc yg tak seberapa tu

yna said...

salam kenal..
da follow..

follow me back ya =)

norh said...

salam perkenalan :)

nad_ira said...

slm kenalan..sy follow.
follow blog sy ye..
http://smileandsmilealwayz.blogspot.com/

PiKOk said...

Salam kenal drpd Pikok..
slmt berblog..:D